Hjælp til administratorer

Har du spørgsmål til servicebesøg?

Årsaflæsning

Måneden for aflæsning afhænger af værkets regnskabsperiode. Det er altså ikke Brunata, der bestemmer tidspunktet for aflæsningen. Du kan få regnskabsperioden for dit anlæg oplyst ved at kontakte kundeservice på tlf. 77 77 70 00. Hav gerne dit regnskab klar foran dig, når du ringer.

Aflæsningen afhænger af målertypen, eftersom nogle målere kræver et fysisk besøg, mens andre målere bliver fjernaflæst. Hvis du ønsker information om aflæsningsformen af din måler, er du velkommen til at kontakte Brunatas kundeservice på tlf. 77 77 70 00. Hav gerne dit regnskab klar foran dig, når du ringer.

Du kan kontrollere aflæsningen ved at følge vejledningen for den pågældende måler. Aflæsningsformen afhænger af målertypen. Du kan finde vejledningen for din måler ved at klikke dig ind på Brunatas produktoversigt. Når du har fundet din måler, klikker du på ”se mere”, hvorefter du vælger ”Datablad”. I databladet finder du en oversigt over hvordan du kan kontrollere aflæsningen. Hvis ikke du kan finde din måler, er du velkommen til at kontakte Brunatas kundeservice på tlf. 77 77 70 00. Hav gerne dit regnskab klar foran dig, når du ringer. Såfremt din måler er aflæst forkert, kan du kontakte kundeservice via telefon eller mail: kundeservice@brunata.dk. Ved henvendelse pr. mail anbefaler vi, at du vedhæfter billeddokumentation af måleren, da vi derved kan give dig den bedst mulige service.

Fandt du ikke det, du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp.

Kontakt os her