Hjælp til beboere

Har du spørgsmål til din flytning?

Flytning

Hvis du flytter, skal det meldes til Brunata. Det afhænger af anlægget, om du som beboer gerne må melde flytningen direkte til os, eller om du skal melde flytningen til din administrator. Kundeservice oplyser gerne om, hvilke rettigheder du har. Du kan kontakte kundeservice på tlf. 77 77 70 00. Hav gerne dit regnskab klar foran dig, når du ringer.

Hvis ejendommens målertype kræver manuel aflæsning, kommer Brunatas servicetekniker og aflæser så tæt på overtagelsesdatoen som muligt. Du vil snarest blive kontaktet med henblik på nærmere aftale, hvis målerne kræver manuel aflæsning.

Hvis det tildelte tidspunkt ikke passer dig, er du velkommen til at kontakte din servicetekniker via telefonnummeret, der står stemplet på adviseringen. Alternativt kan du lægge en nøgle, som er nemt tilgængelig for serviceteknikeren. I så fald bedes du informere om, hvor nøglen kan findes ved at sende en sms til serviceteknikerens telefonnummer.

Du kan sende en forespørgsel om at få et mere præcist tidspunkt for besøget ved at sende en sms til din servicetekniker, hvis telefonnummer står stemplet på adviseringen

Tidspunktet for modtagelse af dit regnskab afhænger af regnskabsperioden. Dette skyldes, at forbrugsregnskabet er et fordelingsregnskab, der først kan udarbejdes efter der forligger en årlig opgørelse for ejendommens forbrugsudgifter.

Prisen for en flytteaflæsning afhænger af målertypen og den gældende prisliste. For at få oplyst din pris, er du velkommen til at kontakte kundeservice på tlf. 77 77 70 00. Hav gerne dit regnskab klar foran dig, når du ringer.

Fandt du ikke det, du søgte?

Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har brug for hjælp.

Kontakt os her