Brunata M8

Brunata Proservice

Få fuld service på jeres målere gennem hele deres levetid

Vink farvel til kedelige overraskelser, ekstra arbejde og unødvendige bekymringer med et Proservice-abonnement hos Brunata.

Når I får installerede nye målere og sensorer, kommer de naturligvis med to års fuld garanti. Men de lever som bekendt meget længere. Så hvad stiller I op hvis der pludselig opstår problemer med en eller flere af målerne?

Og hvordan sikrer I jer, at I kan få alle de oplysninger I har brug for til jeres forbrugsregnskab eller de lovpligtige EED-notifkationer, som skal sendes beboerne hver måned i fyringssæsonen?

Slip for bøvl og besvær

Den slags bekymringer slipper I få med et Proservice abonnement, hvor Brunata tager sig overvågning, service og planlægning i hele målerens levetid. Ja, selv kontakten til de berørte beboer, hvis der skal udskiftes målere, hjælper vi med.

Hvad er inkluderet i Proservice?

  • Overvågning af alle Brunatas målere på ejendommen, hvor vi sikrer, at målerne opsamler forbrugsdata korrekt
  • Advisering af beboerne, hvis en måler skal udskiftes
  • Servicering af alle Brunatas målere på ejendommen
  • Alle udgifter til nye målere samt installation

Servicen giver jer garanti for, at alle målere er fuldt funktionsdygtige – uden at I skal bruge hverken tid eller penge på overvågning og eventuelle udskiftninger.

Det sikrer jer, at I kan levere et forbrugsregnskab til beboerne, der bygger på deres reelle forbrug. Det skaber tryghed for alle; både beboere og jer som administratorer.

Få et tilbud nu!

Kontakt os, hvis du vil høre mere eller have et tilbud på Proservice hos jer.

Kontakt os